Breadcrumbs navigation


Žebříčky

31. ročník soutěže firemní komunikace

CZECH TOP 100 ocenilo nejlepší firemní výroční zprávy a časopisy hned ve dvou kategoriích!

Již po jednatřicáté ocenilo CZECH TOP 100 firmy s nejlepšími výročními zprávami a časopisy. Firemní komunikace je důležitou součástí budování úspěšného brandu a CZECH TOP 100 chce, aby byly tyto firemní snahy po zásluze oceněny. 

V kategorii Nejlepší Výroční zpráva roku 2023 přišlo mnoho přihlášek, ale na pódiu v Radio Housu v Praze bylo oceněno těchto pět:

  1. Skupina ČEZ
  2. Dopravní podnik hlavního města Prahy
  3. Unicredit Bank
  4. Passerinvest Group, a.s.
  5. Beneš a Lát, a.s.

Při oceňování nejlepších výročních zpráv je již dlouholetou tradicí udělování Zvláštní ceny pro neziskový sektor společnosti TPA Group. Ta je udělována nejlepší výroční zprávě neziskového sektoru. Vydávají je totiž ti, kteří obvykle nemají silné finanční zázemí, které by mohli v marketingových aktivitách využít a přesto je často obdivuhodné, jakou péči věnují svojí výroční zprávě, aby mohli veřejnost informovat o svých aktivitách. Letošním vítězem této kategorie se stal Výbor dobré vůle – Nadace Olgy Havlové.

Kromě této zvláštní ceny se i v letošním roce chce CZECH TOP 100 věnovat problematice nefinančního reportingu. V této oblasti bylo proto uděleno čestné uznání formou Zvláštní ceny pro zprávu o společenské odpovědnosti. Jejím letošním držitelem se stala společnost FRÄNKISCHE CZ.

Poslední kategorií, kterou v letošním ročníku CZECH TOP 100 vyhlásilo byla kategorie firemních časopisů. Ocenění byla předána vždy pro nejlepším třem časopisům hned ve dvou kategoriích – nejlepší časopisy pro zaměstnance a nejlepší časopisy pro zákazníky.

Nejlepší časopisy pro zaměstnance:

  1. CTP Invest - GRID
  2. FRÄNKISCHE CZ - Frenkišák
  3. ORLEN Unipetrol - GO!

Nejlepší časopisy pro zákazníky:

  1. Medicom Clinic – Be Beautiful
  2. RESPECT – Respect Magazín

  3. Passerinvest Group – Brumlovka

 

Všem oceněným gratulujeme a budeme se těšit v příštím roce v 32. ročníku soutěže firemní komunikace!


Sdílej na Facebook Sdílej na Twitter Sdílej na LinkedIn