Žebříčky
V Art Nouveau Hall jsme ocenili výroční zprávy, firemní časopisy a české značky
Hodnocení firemní komunikace vstoupilo letošním 26. ročníkem již do druhého čtvrtstoletí své existence. A již počtvrté bylo součástí slavnostního vyhlášení také ocenění Česká značka.
Ve středu 27. listopadu 2019 v Art Nouveau Hall - sále Amerického baru a Plzeňské restaurace pražského Obecního domu proběhlo slavnostní vyhlášení letošního žebříčku firemní komunikace. Předmětem byly jak výroční zprávy, tak firemní časopisy, které firmy vydávají.
Kromě tradičního hodnocení nejlepších výročních zpráv a firemních časopisů jsme rovněž zveřejnili výsledky již čtvrtého ročníku projektu "Česká značka". Projekt, který připravujeme ve spolupráci se společností Harmon Research, se opírá o názory veřejnosti. Stejně jako v předchozích letech byly firmy oceněny ve třech kategoriích. Jako značka, která v posledních 12-ti měsících nejvíce zaujala byla vyhodnocena Škoda Auto, vítězství v kategorii "Tradiční česká značka" získala společnost Baťa a kategorii "Značka, na kterou jsou Češi nejvíce hrdí" vyhrála Tatra Trucks.
Podrobnější informace jsou k dispozici zde:
Výsledková listina - soutěž výročních zpráv
Výsledková listina - soutěž firemních časopisů